Perhatian

Amaran !!! Semua hasil kerja di dalam blog ini adalah hakmilik penulis. Adalah dilarang sama sekali untuk mengambil atau apa jua tujuan tanpa keizinan penulis blog. Sekiranya didapati berlaku kecurian, pihak kami tidak teragak-agak mengambil tindakan. Setiap tulisan khat di dalam blog ini mempunyai ciri-ciri rahsia yang tidak diketahui oleh orang lain melainkan penulisnya sahaja.

Khamis, 12 Mac 2009

Logo 40 Tahun JAKIM

Assalamualaikum
Tentu ramai yang tertanya-tanya kenapa saya kurang memasukkan tulisan khat saya pada akhir-akhir ini. Macam biasalah saya kebelakangan ini agak sibuk dengan urusan peribadi, dan juga menerima tempahan khat terutama masa sambutan Maulid al-Rasul




Walau bagaimanapun ada yang tak dapat saya pamerkan di sini kerana karya tersebut dibeli, jadi master copy saya terpaksa serahkan kepada yang menempah khat. Walau apapun, tulisan di atas ni merupakan cadangan logo sempena 40 tahun JAKIM, ada lagi sketch lainnya, tapi nanti tunggu yang cadangan lain diterima. Ada sedikit teka-teki, bagaimana saya dapat buat transperensi sebagaimana di atas? Hehehe, sapa dapat jawab saya belanja tulisan free nama dia. k-

Tiada ulasan:

Sembang Yahoo Online