Perhatian

Amaran !!! Semua hasil kerja di dalam blog ini adalah hakmilik penulis. Adalah dilarang sama sekali untuk mengambil atau apa jua tujuan tanpa keizinan penulis blog. Sekiranya didapati berlaku kecurian, pihak kami tidak teragak-agak mengambil tindakan. Setiap tulisan khat di dalam blog ini mempunyai ciri-ciri rahsia yang tidak diketahui oleh orang lain melainkan penulisnya sahaja.

Isnin, 10 Ogos 2009

Tulisan Terbaru Dan Sedikit Kaedah Khat Thuluth












Assalamualaikum dan salam G-Had kepada sahabat-sahabatku sekalian...semalaman aku termenung...terfikir, apakah sumbanganku kepada agama Allah, dan juga pada Rasul-Nya..membuatkan aku terasa bersalah..seolah-olah aku mensia-siakan hidupku tanpa berfikir sekelumit pun bagaimana aku hendak membebaskan bumi al-Aqsa dari cengkaman Syaitan Zionis Laknat Allah S.W.T...Aku menangisi kekuranganku..bukan kerana kecewa dengan apa yang sedia ada..tetapi kecewa dengan kelembapan aku hendak memartabatkan Islam....Jika Allah memberikanku peluang untuk mengangkat senjata, berjuang membebaskan Palestine, membuang sisa kotoran Yahudi Laknat Allah, akan ku bersihkan tanpa meninggalkan sebesar zarah nyawa tentera Syaitan yang tidak berperikemanusiaan...
Sahabat-sahabat Khattat...ayuh!!! Kita tahu kelebihan dan kemajuan kita, jangan kita memandang Qalam khat itu hanya Qalam Khat, tetapi Qalammu itu mempunyai senjata ampuh melalui seni dalam mempengaruhi insan akan kesenian Islam, seterusnya tertarik mendalami Islam, seterusnya tertiup ruh Islam...Seterusnya memperjuangkan Islam, dan seterusnya rela mati kerana Islam. Di sini ku coretkan sedikit gelodak jiwaku yang merasa bersalah.....Berjihadlah..dengan Qalammu, nescaya Allah kan membuka jalan kematian Syahid mu, menjadikan dirimu tergolong dalam golongan Syuhada...Marilah bersamaku, rinduilah Syahid, bersiap-siagalah berjuang di jalan Allah, impikanlah kesyahidan.....Insya Allah, ku bermohon kepada Allah, walau jauh angan-anganku, tetapi ianya adalah impianku.....MEMANCUNG SEORANG DEMI SEORANG KEPALA TENTERA KUFFAR YAHUDI YANG MENGHINA RASULALLAH..MENYELAMATKAN BUMIKU AL-AQSA.....SAUDARAKU UMAT ISLAM...DAN IMPIANKU, AKU MAHUKAN KESYAHIDAN....INSYAALLAH, SYAHID ITU BAKAL MENEMUIKU SUATU MASA NANTI...AMIIN



2 ulasan:

Chapit Zulkefli berkata...

Assalammualaikum.
Saya terasa bahangnya semangat ustaz dari posting entry ni.
Ya, mudah2an dipermudahkan usaha kita semua untuk menentang kafir laknatullah..!
Saya amat berminat untuk mempelajari seni khat tapi saya tidak mempunyai kenalan didalam bidang-bidang sebegini.

Ustaz Ilham Al-Khattat berkata...

Insya Allah, semoga Allah memaqbulkan doa kita. Mudah ajer belajar khat ni, cari lah org yg terdekat, kawasan kita yang pandai khat sikit-sikit, belajar asas menulis dulu

Sembang Yahoo Online