Perhatian

Amaran !!! Semua hasil kerja di dalam blog ini adalah hakmilik penulis. Adalah dilarang sama sekali untuk mengambil atau apa jua tujuan tanpa keizinan penulis blog. Sekiranya didapati berlaku kecurian, pihak kami tidak teragak-agak mengambil tindakan. Setiap tulisan khat di dalam blog ini mempunyai ciri-ciri rahsia yang tidak diketahui oleh orang lain melainkan penulisnya sahaja.

Jumaat, 24 April 2009

Karya Untuk Pertandingan IRCICA Masih Dalam Lakaran Dan Pembinaan, Minta Semua Komen









Assalamulaikum pengunjung blog saya sekalian. Seribu kemaafan kerana diakhir ini selalu sahaja lambat menerbitkan karya terbaru. Walauapepun, saya takkan mengecewakan anda semua, kerana saya menzahirkan tulisan saya bagi penyertaan khat Thuluth Jely bagi pertandingan di Turki. Saya amat mengharapkan komentar anda semua dalam mengemaskan lagi huruf serta tarqib saya. Lagi 7 bulan lagi baru saya akan menayangkan kepada anda semua karya muktamad untuk dihantar ker Turki bersama dengan khat Nasakh ana. Sila komen, terima kasih

Tiada ulasan:

Sembang Yahoo Online