Perhatian

Amaran !!! Semua hasil kerja di dalam blog ini adalah hakmilik penulis. Adalah dilarang sama sekali untuk mengambil atau apa jua tujuan tanpa keizinan penulis blog. Sekiranya didapati berlaku kecurian, pihak kami tidak teragak-agak mengambil tindakan. Setiap tulisan khat di dalam blog ini mempunyai ciri-ciri rahsia yang tidak diketahui oleh orang lain melainkan penulisnya sahaja.

Jumaat, 17 April 2009

Lakaran Khat Bagi Pertandingan Khat Di Turki


Alhamdulillah, saya kembali semula setelah agak lama membuat latihan. Oppss, gambar di atas ni Milo kawannya Ummu Hani'. Sadis citer anak kucing sekor ni, abg saya jumpa dalam tong sampah. sampai hati manusia, kalau benci sekalipun pada haiwan yang tidak berdosa ini, buanglah di tempat yang selamat. Alhamdulillah, Milo dah boleh berjalan laju...dia tanya dekat Hani.." Hani Hani, biler la ngko nak berjalan laju macam aku" Hani menjawab.." Suka hatilah, ngko kucing aku manusia"..hehe..ki ni Milo hidup bahagia dengan Mak saudara saya.

Kembali kepada latihan..minta komenlah semua yer.

Ni lah sedikit tarqib bolok dariku..silalah komen



Haiii...nama caya Ummu Hani' , umur cayer 2 mulan, Abi cayer jahat tau, celalu tinggal kita dengan Ummi jer kat umah Mama, dia cecorang duduk Putrajaya, cumbak Abi kita tau....dahlah tu, balik kampung 2 minggu cekali cekala aje, sampai Hani pun tak kenal muka Abi yang kacak itu. - " Ummu Hani"

2 ulasan:

xxx berkata...

Masya-Allah.. fulamak cayalah tok syeikh...

Tanpa Nama berkata...

salam ukhuwah, very interesting blog about khat..

Sembang Yahoo Online