Perhatian

Amaran !!! Semua hasil kerja di dalam blog ini adalah hakmilik penulis. Adalah dilarang sama sekali untuk mengambil atau apa jua tujuan tanpa keizinan penulis blog. Sekiranya didapati berlaku kecurian, pihak kami tidak teragak-agak mengambil tindakan. Setiap tulisan khat di dalam blog ini mempunyai ciri-ciri rahsia yang tidak diketahui oleh orang lain melainkan penulisnya sahaja.

Khamis, 26 Februari 2009

Anugerah Dan Rahmat DariMu Allah

Saatku menerima kehadiranmu kasih..

Pada saat 25 Feb 2009 bersamaan 29 Safar jam 1.05 pagi..ku menerima kehadiranmu dengan rasa syukur terhadap Allah...Ummu Hani' ayahnda menerimamu selepas 9 Bulan 9 hari ayahnda merinduimu.

Tanggungan ibunda melahirkan mu dengan kesusahan, semoga kelak kau mengerti pengorbanan seorang ibu, jadilah insan yang beriman, jadilah dikau serikandi agama, merantaulah sayang kelak, tuntutlah ilmu.

Daulatkanlah agama Allah, jangan jadikan alasan kau wanita tidak mampu,
dengarlah sayang, ayahnda inginkan kau menjadi wanita syuhada..seiring dengan Asiah...Mashitah..bersamamu di dalam taman syurga..

Jangan kau gentar membesar melawan arus deras dunia, yang kini semakin menggila,

Jadilah kau bak permata berkilauan di tengah kekalutan Jahilyyah moden..pamerkanlah akhlakmu dengan akhlak Baginda Muhammad al-Musthofa...Semoga kau membesar sebagai mujahidah sayang...

Tiada ulasan:

Sembang Yahoo Online