Perhatian

Amaran !!! Semua hasil kerja di dalam blog ini adalah hakmilik penulis. Adalah dilarang sama sekali untuk mengambil atau apa jua tujuan tanpa keizinan penulis blog. Sekiranya didapati berlaku kecurian, pihak kami tidak teragak-agak mengambil tindakan. Setiap tulisan khat di dalam blog ini mempunyai ciri-ciri rahsia yang tidak diketahui oleh orang lain melainkan penulisnya sahaja.

Isnin, 23 Februari 2009

Menulis Kembali....

Menulis kembali...
Pelik tapi benar, kenapa menulis kembali..sebenarnya setiap minggu saya akan berehat dua atau sehari daripada menulis, biasalah aktiviti saya
kalau start cuti tak der kelas, mulalah tangan ni gatal-gatal nak pergi memburu atau menjala. Selain dari khat sebagai kerja utama saya membaiki blog atau di pejabat, hobi saya adalah memburu. Ada gambar kijang yang disembelih, tapi tak sampai hati plak nak letak dalam blog ni...nanti orang kata ana ni macam Raja Bersiung suka makan darah..hehehe..dah cukup mencarut

K. Khat di atas ni adalah tulisan terbaru semalam, perhh, walau kecik nak tulis, sakit kepala otak, mana tak sakit, tangan ketar-ketar sebab angkat jala 12 kaki, (kalu hodoh sikit jangan marah).. tapi hasilnya..hampeh, anak ikan tengas ajer dapat, tengas pun aku rembat sebab gila menjala.

Kebetulan menulis ni rasa puas hati jugaklah ( biarlah korang nak kata syok sendiri ) gurau aje, bukan ape, dah tau tulisan tu tak mantap, tapi gerakan mata qalam menjadi dan rasa ini kali pertama dapat mengawal dengan baik aliran dakwat. Formulanya? sila hubungi saya yer..salam-



Tiada ulasan:

Sembang Yahoo Online