Perhatian

Amaran !!! Semua hasil kerja di dalam blog ini adalah hakmilik penulis. Adalah dilarang sama sekali untuk mengambil atau apa jua tujuan tanpa keizinan penulis blog. Sekiranya didapati berlaku kecurian, pihak kami tidak teragak-agak mengambil tindakan. Setiap tulisan khat di dalam blog ini mempunyai ciri-ciri rahsia yang tidak diketahui oleh orang lain melainkan penulisnya sahaja.

Selasa, 17 Februari 2009

Berkarya Dengan Pelanggan

Bismillahhirrahmanirrahim...dengan nama Allah ku mulakan hari dengan penuh ceria, semalam memang rasa hangin jugaklah semalaman, bila siap ajer karya ( rujuk gambar ) ditolak oleh pelanggan kerana tak cukup besar katanya. Walaupun saiz dah tepat mengikut kehendak pelanggan, tapi dia nak huruf digemukkan...terpikir juga sejenak, bagaimana nak menggemukkan hurufku yang diet ni. Setelah merujuk kepada beberapa cara, nak besarkan di ruangan sempit..alhamdulillah berjaya, cuma 8 inci terpaksa dilebihkan, tapi masih belum menjejaskan perkaki diberi.
Walaupun berat hati menolak karyaku pertama, pelanggan tu tetap nak juga sebab dia cakap karya pertama boleh ditebuk di atas cermin. Walaupun begitu, saya bersyukur, rupanya banyak lagi pengkaedahan persembahan terpaksa diselami demi memenuhi kehendak pelanggan. Insya Allah, saya akan cuba mencari terbaik. - ilham

Sedang khusyuk melakar ayat dengan pensil..

Tiada ulasan:

Sembang Yahoo Online