Perhatian

Amaran !!! Semua hasil kerja di dalam blog ini adalah hakmilik penulis. Adalah dilarang sama sekali untuk mengambil atau apa jua tujuan tanpa keizinan penulis blog. Sekiranya didapati berlaku kecurian, pihak kami tidak teragak-agak mengambil tindakan. Setiap tulisan khat di dalam blog ini mempunyai ciri-ciri rahsia yang tidak diketahui oleh orang lain melainkan penulisnya sahaja.

Selasa, 17 Februari 2009

Khat Farisi Tak Menjadi


Assaalamualaikum,


Ni saya mempersembahkan tulisan khat Farisi saya. Balik kerja tengahari tadi ntah kenapa tangan ni gatal-gatal nak nulis khat ni. Sebenarnya dulu saya sangat meminati khat Farisi disebabkan cara nak menulisnya agak sukar.



Jadi, balik rumah kejap pun pegang jer pen, terus tulis atas kertas kotor sebagai tersting, last-last, yang testing nilah saya paparkan, comfrim huruf Ha' tak menjadi dan juga huruf wau. Insya Allah saya akan membuat latihan dengan lebih banyak lagi. beberapa jenis khat lain Insya Allah akan saya mempersembahkan bersama Qawaid nya besok-.

Tiada ulasan:

Sembang Yahoo Online