Perhatian

Amaran !!! Semua hasil kerja di dalam blog ini adalah hakmilik penulis. Adalah dilarang sama sekali untuk mengambil atau apa jua tujuan tanpa keizinan penulis blog. Sekiranya didapati berlaku kecurian, pihak kami tidak teragak-agak mengambil tindakan. Setiap tulisan khat di dalam blog ini mempunyai ciri-ciri rahsia yang tidak diketahui oleh orang lain melainkan penulisnya sahaja.

Jumaat, 13 Februari 2009

Karya Berseni Tak seberapa




Assalamualaikum sahabat-sahabatku daripada Jakim dan peminat khat sekalian, khabar gembira untuk anda semua kerana U.Nik Abdul Rahman Zaki bersetuju untuk memberikan karyanya bagi dipersembahkan dalam blog saya. Insya Allah, saya akan cuba dapatkan setiap minggu karya ustaz Nik Abdul Rahman Zaki bagi tujuan pembelajaran kita semua secara informal.
Manakala Karya disebelah ini adalah kepunyaan saya. Baru jer dua hari yang lalu dapat disiapkan. Komen lah yer. Hehehe



Manakala karya kedua saya ini baru semalam siap...Fuhh..memang susah nak berkarya ni. Tapi apapun saya cuba buatkan yang terbaik untuk mempersembahkan kepada pembaca blog saya sekalian, kalau tak cantik maaflah saya pun baru belajar juga...hehehe..kalau u. NIk tengok ni teruk saya diperbetulkannya...tapi apapun saya harap sangat U.Nik dapat komen sepuas hatinya kerana daripada situ lah saya dapat membina kekuatan dari teguran. Dan minta jugaklah kepada peminat Khat yang lain sila beri tunjuk ajar. Saya masih mentah dalam bidang penulisan ni. Harap kita menjadi pedoman dalam menaikkan institusi khat di Malaysia.

Ni gambar pendua takut pertama tak nampak jelas- ilham


Tiada ulasan:

Sembang Yahoo Online