Perhatian

Amaran !!! Semua hasil kerja di dalam blog ini adalah hakmilik penulis. Adalah dilarang sama sekali untuk mengambil atau apa jua tujuan tanpa keizinan penulis blog. Sekiranya didapati berlaku kecurian, pihak kami tidak teragak-agak mengambil tindakan. Setiap tulisan khat di dalam blog ini mempunyai ciri-ciri rahsia yang tidak diketahui oleh orang lain melainkan penulisnya sahaja.

Isnin, 16 Februari 2009

Karya Terbaru Dan Kaedah Khat Thuluth



Alhamdulillah, setelah bercuti dua hari, saya masuk balik office, ( kerjalah) macam biasalah, setiap sehari atau dua hari sekali saya akan masukkan karya yang update untuk tatapan semua, Inya Allah semoga mendapat manfaat. Walaupun bercuti saya tetap akan terus berkarya demi melicinkan pergerakan tangan semasa menulis. Sebelum saya menulis blog memang saya cukup malas untuk menulis, tapi kini saya mempunyai medium untuk melihat sendiri sejauh mana kemantapan saya dalam memperbaharui kaedah sendiri.-


Tiada ulasan:

Sembang Yahoo Online